Het aftellen is nu echt begonnen.. - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu echt begonnen.. - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Sanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu echt begonnen..

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 September 2014 | Nederland, Boxmeer

Hallo allemaal,

Over 6 dagen is het zover, dan gaat de reis echt beginnen. Op dinsdag 9 september vlieg ik samen met Nicole naar Christchurch, Nieuw-Zeeland.
We hebben een camper gehuurd waarmee we 5 weken zullen gaan rondtrekken. We beginnen op het Zuidereiland en eindigen op het Noordereiland. Op 17 oktober vliegen we dan naar Melbourne, Australië.

Op dit moment ben ik druk bezig met het regelen van de laatste dingen en het pakken van mijn spullen. Ik heb super veel zin om te gaan, maar ik zal iedereen hier wel missen.

Met mijn blog probeer ik jullie allemaal op de hoogte te houden van mijn reis.
Veel leesplezier en tot over ongeveer 7 maanden!

Liefs Sanne

  • 03 September 2014 - 16:11

    Paul En Anke:

    Een spannende tijd Sanne! Geniet van 'the Countdown'. Wij volgen je met veel interesse.

  • 07 September 2014 - 18:52

    Joke:

    nog twee nachtjes slapen..........en dan......
    ga jij letterlijk jouw horizon verbreden.......
    op weg naar nieuwe avonturen....
    heel veel plezier, en geniet er met volle teugen van!!
    Bij terugkomst ben je zeker een (levens)ervaring rijker!!
    ik volg je via waarbenjij.nu! Zie nu al uit naar je eerste reisverslagen!

    liefs Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 5113

Voorgaande reizen:

09 September 2014 - 31 Maart 2015

Australië en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: